Ziarah Kasih

Assalamualaikum.Dah lama tak update blog aku ni. Kali ini aku nak berkongsi sedikit bekaitan program yang aku jalankan pada 31 Ogos baru-baru ini. Bukan mudah nak buat program yang macam ni.Banyan rintangannya dan bukan mudah nak dapatkan komitmen dari orang. Namun begitu, aku dan kawan-kawan yang lain tak mudah mengalah. Bila tidak seberapa aja yang dapat bagi sokongan. Kami teruskan juga. Jom aku kongsikan gambar-gambar program. Ini bukan program tempat kerja aku, ini adalah program amal bersama kawan-kawan. Kami namakan group BBA. Apa itu BBA? Maksudnya Bergerak Bersama Amal. Kami bergerak sendiri untuk membuat amal.Tiada diupah atau dibayar oleh mana-mana pihak. Cuma, ada program yang kita minta rakan-rakan lain yang menderma,kita alukan. Sebarang perbelanjaan makan minum, kos perjalanan program tidak diambil dari wang orang ramai.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....