CINTA...

Cinta :-) hehe. Jatuh cinta pada sseorang tu, suatu yang normal bagi manusia.bercerita pasal cinta ni, teringat pula cerita pasal seorang sahabat rapat aku ni. Sahabat yang rapat dari kecil. Tengah lepak-lepak dengan dia kedai mamak, sebab dah lama tak jumpa, tergerak hati pula nak bertanya pasal kekasih hati dia @ awek @ girlfiend la. :-) bila dah bertanya, tiba-tiba dia terdiam, selepas tu mcm sapu mata pun ada. Rupa-rupanyamada kisah disebaliknya.
Sahabat aku ni, memang bersungguh nak sangat kahwin, so dengan semangat yang ada, dia pun, mintala abah dan emaknya pergi beraya ke rumah si perempuan @ gf dia. Ntah macam mana, selepas balik dari beraya ke rumah kekasih hatinya, mak dia ada benda yang tak berkenan. Pelbagai soalan di timbulkan.Kesan dari itu, sahabat aku ni, terus diam dan tak menghubungi emaknya. Kesian pun ada, aku tengok sahabat aku ni. Semangat bukan main lagi, nak kahwin.
Apa yang aku dapat nasihat pada dia, jangan jauhkan diri dari mak ayah kita, kadangkala. Orang tua kita lebih mengerti, itu bukan bererti, dia benci pada si perempuan, dan mungkin ada perkara yang mak ayah kita buat keputusan demi masa depan kita. Dahulukan mak ayah sebelum. Melebihi orang lain.
:-)

                                    
                    gambar hiasan

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....