Berbuka puasa di the curve.

29 julai 2012 - Tercapai juga hasrat aku nak beli baju melayu hari ni. Dah rancang dari minggu lepas lagi untuk ke The Curve untuk membeli baju melayu.Memandangkan gaji baru masuk, aku membuat keputusan terus ke The curve pada hari ni.Kebanyakkan orang lebih gemar ke jalan TAR, KL.Berbeza dengan aku, malas nak ke sana kerana sesak jugak. Baju yang aku beli tadi pun kira okla.
tengok gambar baju aku beli, dan gambar sahabat aku memilih baju untuk anak buahnya. Aku berbuka puasa di situ juga. Tengok apa yang kami makan tadi.
Yang tak seronok tadi, sebab ada pelanggan bergaduh dengan tauke restoran, sebabnya makanan yang diorder tak sampai. Orang lain dah habis makan.Kalau aku pun marah. :-)






Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....