Cukai oh cukai.....

Cukai oh Cukai.... Tepat 6.07petang tadi, aku dapat mesej dari hotlink :


"RM0.Pelanggan dihargai, (Kata hatiku: hargai sangat ke?Hehe) mulai 15/9/11, pembelian tambah nilai prabayar & pek p'mulaan akan dikenakan cukai p'khidmatan  sebyk 6%.Sila layari 
hotlink.com.my"




Erm,cayalah, lepas ni, topup pun kena cukaila.Best tak?haha.... Sebelum ni main topup jer, kena telan kredit bising.Tup2 lepas ni, kalau kredit hilang, lagi la bising...Perkhidmatan macam mana tu kalau kena telan jer, line pun kejap2 ok.kejap tak.Walhal duduk dalam town. Pengguna sebelum ni mybe tak terasa kot, lepas ni, kalau tak terasa jgak atau tak sedar jugak, tak tau nak kata, dari 6 %, mybe akan naik lagi.Tapi nak setiap orang ada pandangan orang masing-masing.Kalau cukai perkhidmatan naik, harap-harap perkhidmatan syarikat besar ni, pastikan bagi perkhidmatan yang terbaik kepada pengguna la yer. Boleh kata setiap orang senang memiliki telefon bimbit sekarang, so harapan pengguna janganla kerana kenaikan cukai, membebankan pengguna-pengguna di Malaysia ni.....


Pandangan anda macam mana tentang isu ni?

Klik Sini pun ada isu ni : Media Jer

Comments

ChentaEty said…
betulkah ney..huhu..baru nak ingt kumpul coin byk2..hampeh..>.<
sUe UnniE;) said…
tiap bulan ke topup. xpatut. xpatut.

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Mamat bangla punya penangan.....