Boleh buat maksiat, tapi dengan syarat...

Boleh buat maksiat, tapi dengan syarat.... Haa,,,,, Macam mana tu, macam menari jer????? Terbeliak mata bila tengok tajuk ni.


(Sumber : Google)


                                           (Kredit to : http://saifunnizam.blogspot.com)


 Biasala, manusia kan, muda remaja lagi la tu yang tengah baca entry aku nie.... Mesti mula-mula baca tajuknya, macam terkejut kan? jangan betul-betulkan cermin mata anda, sekali pandang pun dah pasti jelas. Anda masih berdiri di landasan yang betul. Aku just nak kongsikan ape yang berkaitan dengan tajuk di atas.... Teruskan membaca :


1) Jangan kamu makan rezeki Allah
2) Jangan kamu tinggal di bumi Allah
3) Buatlah maksiat ditempat yang Allah tak nampak kamu, ( Ada ke tempat yang Allah tak nampak kamu)
4) Sekiranya malaikat maut datang hendak mencabut nyawamu, makan katakan kepada malaikat maut untuk menangguhkan sedikit masa lagi umurmu supaya kamu sempat betaubat.Kalau anda dapat melakukan perkara tersebut, makan dipersilakan untuk melakukan maksiat
5) Sekiranya Malaikat Zabaniah penjaga neraka datang hendak mengheretmu ke dalam neraka, maka katakan kepadanya bahawa kamu tidak akan mengikutinya. Kalau anda boleh berbuat demikian silakan...


Aku harap korang semua faham apa yang aku share kan ni,..... Kalau nak buat maksiat, korang teliti dulu syarat-syarat diatas...... Entry ni aku terbaca dalam majalah yang aku awal bulan baru nie....


P/S: TQ majalah yang dapat menjana minda remaja.... Edisi No. 33

Comments

[k]o{q}i[n] said…
nice info sharing....
Dim Benihana said…
bagus2...untuk tatpan semua..

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Mamat bangla punya penangan.....

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)