Malaysia Oh Malaysia....

Sorry lambat update... hehe....
Tahniah buat malaysia kerana dapat menewaksan China Taipei dengan jaringan 2-1..... Semalam tak sempat nak update, siang tadi pun tak sempat.  Perjalanan ke stadium dengan motor kawan amat tidak mengecewakan.... cuaca baik, cuma asyik bersembang atas moto, sampai terlajak ke jalan yang salah.... tapi ok jer dapat sampai jugak Bukit Jalil. Tiket pun dapat beli, walaupun ramai penyokong Malaysia datang. Jumlah penonton datang mencecah 45k.....  

JOM LAYAN GAMBAR DI BAWAH... 


Kemeriahan dirasa.... Ramai yang bersorak di awal  permainan bermula....


Meriah sangat.. Nampak tu....


Sahabat Blogger yang hadir ( gambar yang lain tak sempat ambil.. sorry)



Sahabat aku Nazri (Kiri), kawan yang aku tumpang.. hehe..
Tuan punya motor.




Meraikan gol Malaysia,,,,
Masa tamat, Malaysia 2 - China Taipei 1

Masa balik, ada kemalangan plak atas highway utara selatan sebelum R&R Jejantas sungai buloh. Mujur tak melibatkan kematian. Kemalangan akibata ada kereta melanggar dari belakang, kereta yang riosak di tengah jalan.Mangsa cerdera dia bawa ke hospital Sg. Buloh dengan ambulan.






Selamat sampai rumah.......

Comments

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄


hadei..tak damapt tengok live.
grr..hehe. nampak AJ, dim. yang gasmbo ke-3 tu, yang perempuan tu, blogger ke? tak cam



Blogger Ter-buta Dari Nama Pena Sendiri

Berubat Dengan Minyak Wangi Ka'abah

Isra' Mikraj Dari Sudut Teori Saintifik Albert Eistein
yang eksiden tu, ahli keluarga kawe

0_0
Dim Benihana said…
semat...nanti nak curi skit gambar..
mlm tu memang ada juga kemalangan..jem habis jalan
imaza93 said…
hehe :D MALAYSIA !

ada kemalangan, nasib baik kita semua selamat sampai :)
Semut Hitam said…
RT : Yeke ker RT keluarga hang,,...?

Dim: Curi? mana boleh, hak terpelihara.... oleh mat rempit macam aku.. hehe.... Ambik la...

Imaza93 : Alhamdulillah kita semua selamat.....

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Mamat bangla punya penangan.....