Apasal orang salah faham pasal rabun warna?

Kadang aku tak faham, kenapa orang yang normal anggap, orang yang rabun warna termasuk aku, tak nampak warna. Anggapan mereka, orang rabun warna ni.... Dunia mereka hanya HITAM PUTIH je.... Adilkah tanggapan begitu diberi? Dulu aku pernah buat entry tajuk Rabun warna jugak..... tak percaya KLIK SINI.  Tadi mujur lah abang aku klik like entry aku yang dah lama aku buat tu....Bila aku bukak balik entry ni, nampala satu komen dari sorang bro kat bawah ni :



"
mr khalil berkata...

"boleh xcerita lebih detail apa ni buta warna? mmg korang xley nmpak colour or ade gak colour tertentu yg korang boley nmpk?
coz my bf juga buta warna, plizz,i need to know more about dis,
10 April 2011 9:51 AM  "




Semua orang ingat TV Hitam putih ke tanya soalan macam tu.... Satu perkara lagi, untuk mendapatkan kerja pun susah kadang-kadang.... Inilah sebenarnya yang perlu dihadapi yang lain seangkatan denganku....


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....