Hadiah untuk Followers ke - 111

Haha..... hari ini dah 98 Followers aku..Memandangkan ramai blogger yang bagi hadiah untuk followwers mereka yang ke - 100, tapi untuk blog aku. Aku nak hadiah followers yang ke - 111. Nombor yang aku paling suka.... Sesiapa yang menjadi followers aku yang ke - 111.... Sila tuntut hadiah dari aku:

Hehe..... Hadiahnya dia rahsiakan, bila dah kena, baru aku nak umumkan....


Penat nie aku nunggu... mana la blogger yang ke -111

Sambil menunggu  blogger ke- 111, apa kata iklan dulu....
Korang semua dah tengok belum filem CUN.....

Haha... memang cun la.....memang enjoy giler filem nie.... tenang je rasa bila tengok pemandangan kat kampung









Kalau nak tengok trailer Filem CUN.... KLIK SINI






Comments

blogtilldrop said…
hahahaa..semua tak nak jadi follower seterusnya ke... let me be no 99
blogtilldrop said…
mana tau ada hadiah gak..kuang2+1

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....