Ape punya manusia ? Sanggup tukar JANTINA....

Tadi masa aku buka FB aku, aku nampak satu video membe aku share.
Memang bagi aku mengerikan. Sanggup melawan ketentuan Tuhan.
Harap-harap orang islam kita tak ada buat macam nie.
Tak yahla nak tukar jantina.
Aku just nak share supaya mendapat pengajaran, kalau yang tak berani tengok, jangan tengok.

Mintak larang orang islam kita yang sanggup dari lelaki tukar ke perempuan.

Korang tengok apa orang komen kat dalam FB membe aku.


Kalau korang nak tengok, klik KAT SINI (18 tahun ke atas sahaja)


Comments

zati embong said…
alah,nape xleh tengok.huhu jat cukup umur.
O.o
Semut Hitam said…
hehe... tunggu cukup umur ye....
Cik Rimau said…
penah gak tgok kat fb.. ade kwn share.. truk betul dorg ni.. sanggup sakit sebab nak puaskan kehendak diri.. xpaham btul.. hurmm..

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....