Peti Sejuk ada HD

Cuaca hari ni panas betul. Keluar makan tengahari kat luar pon malas.Tiba-tiba pintu lab aku diketuk :


Tup!!! Tup!! Tok!!! (hehe... betol ke bunyi mcm nie)


Aku : La hang rupanya mike...Ingatkan sapa tadi.Hai, bawa kertas apa tu, mcm katalog jualan murah ja... apa kata mai aku usha sikit...Tgok2 ja, bukan nak beli pon.


Mike: Nah, ambik la aku pon ambik kat cermin kete orang je. Aku naik moto je, mana la bawa kete.Wei, cube  ko tengok, ada jualan mesin basuh tu, siap ada HD lagi.... bagus tu.


Aku : HD???? Ai, setahu aku TV je ada HD... takkan la mesin basuh kain pon ada HD? agak-
 agakla....Kalau ada aku pon mau beli.... hahah.... (Semua orang dalam lab ketawa).


(Syakir mencelah)
Syakir: ai wan, mesin basuh pon ada HD? aku dengar astro sekrang semua guna beyond ada la HD soket.  ko biar betol?


Dalam dok semua sembang pasal mesin basuh ada HD. Syakir ternampak sorang awek lalu kat depan pintu lobi Wow!!! foh, ni baru kena.... inilah yang memenuhi piawaian PII.










Mike: PII tu apa???? macam ISO ka? aduh macam-macam korang nie?


( Ha... Begitulah ceritanya dalam Warung Kopi kali ini.Pasti anda tertanya-tanya betul ke mesin basuh ada HD? dan ape itu PII? hehe.... mesti ada yang baca entry nie komen "apela cerita tergantung". Dan yang belum pasti, ada ke orang nak bagi komen dan nak melawat blog aku nie.... Kalau berminta dengan entry ini, korang boleh bagi komen kat bawah ni, ape itu PII dan ada ke mesin basuh HD) 


Amaran : Dilarang sama sekali pelawat yang melawat blog ini ada kaitan dalam ini cerita memberi jawapan.. hahaha....

Comments

yan_n.i.m said…
apekah HD *garut2 kpale*..?? hehe
Anonymous said…
HD tu hutang dulu laaaaaaaaaaaa....huhuhuh
Semut Hitam said…
ini keje sape nie? mesti kenai aku kan.... takut la ni letak nama....

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....