Jika kalau aku DOREMON

Haha..... Kelakar-kelakar. tak penah aku terpikir nak jadi doremon.Tapi disebabkan aku terbaca satu contest ysorang blogger ni ikachenta. Terasa macam nak try la plak. Apa-apa pon try la buat, mana tau berjaya. Bosan-bosan malam nie.....




Tengok? aku dah letak gambar doremon, walaupon dulu masa kecik je tengok. Bila dah meningkat umur, Doremon tengok aku.... Haha... Bercakap pasal Doremon. Semua orang suka kalu boleh jadi Doremon. Boleh terbang, dalam poket dia boleh keluarkan macam.... Teringat aku pada anak-anak buah aku. Suka sangt tengok Katon nie, sampai aku tak boleh tgok....TV....

Ni semua gara-gara Doremon. Pengaruh seantero dunia. Kutuk2 gak, tapi masa kecik aku pon tengok.... Masa dulu tengok tv lama, teringat lagi aku. Piring terbang gambar Doremon..... Berebut aku piring terbang tu ngn akak aku.... Lastly, marah punya pasal, aku balingkan pring terbang tu sampai kena kepala dia.... Haha.... nangis dia>...... Jahatkan punya adik....

Apa aku rasa kalau jadi Doremon ?????


1) Aku nak terbang, senang sikit aku nak balik kampung.... Tak yah naik kapal terbang.
2) Aku nak duduk diam je, dapat keluar duit.... Haha....( sampai tua tak dapat).
3) Aku nak cari kat mana orang susah kat kawasan pedalaman. Kalau ada alat yang dapat kesan cepat, kat mana ada orang miskin...zaman sekarang.
4) Aku nak semua orang ikut cakap aku bila aku nak kan sesuatu.
5) Semua impian dari 1 hingga 4 adalah khayalan aku.... semata-mata. Nak capai semua kat atas tu.... kena la BERUSAHA..... Paling sedih kat Malaysia nie, Aku impikan yang no. 3.  Susah orang kita tak tahu.....

Itu ajela yang dapat aku coretkan untuk contest nie... tp idea ikachenta memang menarik... aku join suka-suka je.... enjoy!!!!!!

Aku Nak Tag Membe2 lain :

1) GoRN
2) NenG
3) LoRa




Comments

Nurul Atika said…
yg no 3 tu pn ika sokong..hee~ gud luck, k..

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Mamat bangla punya penangan.....