Kemalangan oh kemalagan.




Hari-hari ada kemalangan..... Tak habis-habis....

Pagi tadi BF kepada kawan GF aku X-cident.Dengar kata kena langgar lori.Lori sekarang memang banyak yang bawa laju-laju...

Kadang-kadang siap bagi hon kat kita lagi... mentang2 kiat nie naik moto, dia besar.... main hantam je nak jalan.,...

Aril.... semoga cepat sembuh noh.... Tahun 2011 sambut dengan kenangan macam nie yang tak best.Tapiu nak buat macam mana....Dah dikatakan takdir.Kita hati-hati pon orang akan langgar kita jugak... so sape2 yang suka main langgar tue, harap lepas ni jangan main langgar. Suatu hari orang lain langgar korang balik baru tahu...



P/S: Kepada pemandu-pemandu lori, tolong memandu dengan cermat, jangan ikut kepala korang je.Main langgar je....

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)