URUT .......??????









Sebut je pasal urut... pasti semua orang rasa macam nak tahu... hehe...Hari nie, hari sabtu, kebetulan badan aku tak sehat lagi, ada lengoh-lengoh...Aku fikir nak gi urut.



Aku pun terus call Farhan nak tahu kat mana tempat urut best.Punya la tak tau sebab asyik keje je memanjang hari-hari.Puas aku cari umah wak tu. Tanya punya tanya orang, last-last jumpa jugak la rumahnye.Dijemputnya kami masuk .

"Datang kami, hajatnya nak mengurut wak" Kata aku pada wak tu.
"Yela mahu mengurut, tapi urut ape?banyak yang boleh di urut." Jawab wak dengan selambe dalam loghat jowo.Haha....

"hehe.... urut badan wak, saya adcident khamis malam, jatuh moto." Jawab aku dengan sopan sambil kepala menghala ke farhan dengan terpinga-pinga.

"Ooo... tinggu sekejap ye.Tapi yang mana satu yang nak urut?" Wak bertanya pada aku.

Selepas itu aku di bawa ke satu bilik.Didalam bilik hampir sejam lebih aku di urut satu badan.Sakit memang la sakit. Hanya ada dua pilihan saja yang aku dapat pilih.Sakit selamanya atau sakit 5minit.Terpaksa la pilih sakit yang 5minit.
Selepas selesai mengurut.Aku pun bertanya pada wak, berapa upahnya.Sebab aku dengar farhan cakap RM30 je. Sekali aku dengar, wak cakap RM50, hehe... senyum je aku dalam hati. Akibat kemalangan yang orang lain salah, dah melayang berapa ringgit aku bulan nie... sakit dapat, duit pun habis.

So, sekrang kena jadi pengajaran...Hati-hati semasa memandu, kita berhati pun orang lain tak, kita yang kena... Tapi ingat, jangan pergi umah urut yang lain macam dalam gambar kat bawah nie





Comments

nub said…
bhahahah.urut smpai lentok..
sok2 bangun kena cekop..

bhahaha

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Mamat bangla punya penangan.....

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)