Selamat Pengantin Baru Zam


Tup! Tup! dah kahwin kawan aku ni. Sebut je pasal kahwin, ramai lagi ke yang belum kahwin.Ketua long rangger dah menamatkan zaman bujang. Mamat sebelah kanan aku pon sekarang dah ada buah hati. Si Pali ni dulunya solo, skrg dah ada sinar kebahagian semenjak ada MAK CIK. Alhamdulilah semenjak ada buah hati, mula la kawan aku nie nak pk simpan duit..Dengar kata dah dibawa jumpa family, bagusla.....ada dah la tu lampu hijau. Sorang lg mamat kat tengah2 pengantin pon sekrang bukan main ligat lagi... Al-maklum la dah mula berjinak dalam dunia "Kasih sayang". Dulu selalu sangat kurang kasih sayang.Sekarang dah dapat kasih saynag, jaga la elok2. Aku doakan kan korang semua bahagia, mcam si Zam nie, dah selamat jadi suami org... hehe... Selamat pengantin baru Zam....



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....