Bulan ni.. bulan banyak masalah...



Bulan ni banyak betul masalah.... Bulan ni la budak-budak baru masuk keja.So tinggal la kat hostel aku duduk... Tesnion jugak nak melayan budak-budak istimewa ni. Aku kena banyak bersabar melayan kerenah diorg.Kat tempat keje plak pun banyak masalah.Audit tak habis-habis. Pening kepala aku pikir smua ni. Kewangan bulan ni jugak terganggu... tolonglah aku... tension...........


Comments

diana said…
sian..bulan yang ade 31 hari ni pulak yang banyak masalah ye..bulan lepas ade 30 hari je x pulak bermasalah kan?tak pun tunggu la bulan 2 nanti..29 hari je ..
sabor ye..
ingat pada ALLAH nanti akan hilang tension. Hati akan tenang dan masalah akan dapat diselesaikan. Solat, zikir dan mengaji. Insyallah tenang dan masalah selesai perlahan-lahan.All d best
PENSIL KAYU said…
bulan-bulan.... bulan itu, bulan cinta.. huhu...
Masalah cinta tolak tepi... masalah kewangan dan kerja diutamakan.... huhuh

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Mamat bangla punya penangan.....