Bila kawan-kawan dah ramai kawen


Hari- hari dengar je berita orang kawen... termasukla kawan-kawan aku, tak kira la waktu sekolah ke, belajar kat ILP ke, IKTBN ke... ramai dah menamatkan zamn bujang.Kadang-kadang bila dipikir kan.. huhu... goyang juga jiwa aku ni ha... Bagi memastikan jiwa aku masih teguh dalam zaman bujang aku... so, bila dah bujang lagi... so aku kena la dapatkan isteri pertama aku.... hehe.... bajet masa depan.... kena la beli kete....Bulan-bulan bayar...Asyik dengar ja orang kawen.... rasa macam nak kawen hari ni jugak... huhu.... but bukan senang nak buat persediaan nak kawen ni.... Perbelanjaan kena ingat, banyak... aku keja siang malam pun belum tentu dapat kawen cepat, banyka benda lain nak bayar... Nak buat Loan? ho... jangan, takut, tengok kawan aku sorang tu pun belum habis bayar walaupun dah ada anak sorang. Kat tempat kerja aku, tak ramai dah bujang... baru-baru ni pun dah ada yang kawen... huuh... so korang boleh tak bagi idea kat aku.... persediaan kawen...huhu

Comments

saya_arief said…
persediaan kawen..??
of coz la kursus kawin..
hoho..
PENSIL KAYU said…
hehe.... betol.... lagi.... kewangan mcm na bro...

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....