Nurse Gila Pisang (Bahagian 1)




Sampai je aku kat depan pintu hospital (Unit Kecemasan). Bob pun memanggil pembantu hospital tu untuk datang menolong.Em, dengan selamber je.. dia datang macam tak ada pae2 berlaku.


" Kenape ni? Jatuh ke?" Teriak sala sorang pembantu hospital pada Bob. Masa tu aku bengang gila dengan layanan dari mereka.Betul la kata orang.Hospital ni memang beri layanan tak memuaskan.


Bob tak puas hati sebab Bob mintak katil yang ada tayar tu senang angkat aku.Dieorg buat relesk je. Selepas beberapa minit baru la aku di tolak ke bilik kecemasan.
Masa tu aku pun digerumui oleh jururawat yang bertugas malam tu.


"Bukak Mata" Aku dengar orang memanggil aku bukak mata.
Tak lama kemudian aku pun bukak mata. Tangan aku di cucuk dengan jarum untuk memasukkan air ke badan. Sebelum tu aku terasa seluar aku ditarik kebawah.


Dalam hati aku : "Alamak, seluar dalam tak pakai" Aku terpaksa biarkan jururawat tu menarik seluar aku....


Bersambung kalau nak tahu lebih lanjut.. tunggu....

Comments

diana said…
alamak..suruh tunggu pulak..
tak nyenyak tido ni kang..!!
tgk tajuk n3 je dah bediri mulu roma nie..
hahah..

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Mamat bangla punya penangan.....

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)