Kenapa ye.. perempuan suke ambik gambar muke je?


Sebelum aku meneruskan coretan aku malam nie, aku berterima kasihla kepada sahabat blogger nie, yang buat aku ketawa bila penat balik keje.... Korang semua tahu ke kenape perempuan suke ambil gambar muke je? kebanyakan semua macam tue, adakah dieorang nak tengok ada tergila-gilakan wajah sendiri or sekadar nak buat hiasan dalam facebook, atau sebagainya.Aku cuba membawa korang semua ke satu kemungkinan yang boleh membuat korang semua terfikir, adakah benar jawapan ini, atau sekadar omongan kosong. Renung-renungka.Sila bagi komen ada. Aku minta maaf kalau ada yang terasa....ini sekadar info....Sekarang cube tengok jawapan yang aku dapat dari sorang sahabat blogger kite....


Paparan ini untuk sekadar renungan pada perempuan yang gedik sahaja....
.

Comments

pch said…
sebab muka je lain..onggota len sama..wakakakaka
Wan Perlis said…
muka cun body pun cun ahaha
iman said…
lol i did make a comment about this issue in my prev post.serious obvious kan? sometimes mcm menjual diri/cuba mencari perhatian. sick of it and kesian at the same time.

http://bayusubuh.blogspot.com/2010/05/flirt-me-please.html
shafiq said…
tu la, lepas tu mulut nak senget2x..haha..


My latest entry : Meet The Iron Baby !
ahaks.... wajah kn pemanis.. so, tunjuk muke jela.. ehhe
fndrocka said…
aik ini pun jadi hal nak bincang.rasanya sama sebab kenapa dalam ic pun ada gambar muka je..ic kau pun ada gambar muka gak kan? lagipun gambar muka sennag nak cam..kalau bercakap pun pandang muka..dan kan dah trend amik gambr sendiri..so dapat muka je la.kalau nak satu bdn kena mintak org ain amikkan gambar...iye tak?

Cerita Panas
fndrocka said…
aik ini pun jadi hal nak bincang.rasanya sama sebab kenapa dalam ic pun ada gambar muka je..ic kau pun ada gambar muka gak kan? lagipun gambar muka sennag nak cam..kalau bercakap pun pandang muka..dan kan dah trend amik gambr sendiri..so dapat muka je la.kalau nak satu bdn kena mintak org ain amikkan gambar...iye tak?

Cerita Panas
Ery Farieha said…
hahahhahahaa
kelaka
tp org x cmtu =P
nur hidayah isa said…
tapi ade je laki amek gmba muka je..haa cmne lak tu?
Clairvoyant said…
kalo amek gambar perut jer kang, orang tak cam pulak~ huhhhhhuhu
adrina sidek said…
hahaha..mengong jewk...len kali nak amek gmba dengan badan sekali la...takdek la orang nak buat persepsi yang buruk2 kan... =P
one_are said…
ada orang kata kalau ambil gambar satu badan boleh terkena buatan orang jadi ambil gambar jgn la ambil the whole body. cover la guna bag or apa or leave some part out of the picture.

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Mamat bangla punya penangan.....

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)