Sekapur Sirih

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera kepada semua yang sudi melayari blog ini.Aku sangat bersykur ke hadrat ilahi kerana diberi kesihatan yang baik dan mampu lagi menghirup udara segar di bumi ini. Ucapan amat tidak terhingga kepada kawan-kawan yang masih "steady" lagi bersama aku dalam perjuangan yang belum selesai selagi nyawa dikandung badan.Buat SHAH(Sharul), kau tetap kecik, walaupun makin hari, usiamu mengjangkau tahun ke tahun.BIB (Habibah) pulak, kewanitaan mu tetap menyerlah walaupun ada yang ingin menggugat kewanitaanmu, malah ada jugak yang sanggup menafikan kewanitaanmu, walaupun dilabelkan pelbagai tomahan, tapi yang penting sekali, kau tetap "Steady" dalam menempuh hidup yang makin hari, makin mencabar. Siang pun kerja, malam pun kerja, tak lain tak bukan, kawan aku sorang ni...
Jejaki manis , yang semestinya manis dari banyak segi, tu dia, nama diberi A-AN (Farhan). Dia bukan pelawak antarabangsa yang berlakun dalam filem "Sifu dan Tungga",, yang aku tahu, ilham skrip si Nabil tak ada kena-mengena dengan perkataan yang si tungga selalu sebut tu...A-an yang dikenali hanyalah jejaka yang selalu disalah anggap sudah berumahtangga dan beranak empat.. cukup sinonim dengan gelaran "raja jalanan pecut 300km/jam" cukup kental dalam dunia racing.Pernah memecahkan rekod berjalan kaki dari rumahnya ke The Store Sg. Buloh. Kawan seterusnya yang akan aku tonjolkan adalah seorang yang waktu mudanya berperwatakan seperti penyanyi rock, Mus May. Dia adalah ABANG LONG (Azmi). Dia merupakan seorang pemandu van. Kerja part time dia adalah membawa barangan pemindahan rumah, sewa perjalanan ke semua destinasi, paling jauh dia pergi adalah Kodiang, Kedah.Aku minta maaf, ada lagi seorang wanita, tetapi dari segi bentuk badannya, sekali tengok macam ahli gusti wanita, Kuat membebel, dan paling risau, bila kuar malam, pasti ada saja yang terpaksa diganggu..Tapi sekarang dah tak ade lagi gangguan sound tepex tu.Nama diberi Ina..Nama samaran dalam filem Aku dia dan dot.dot... Janda perawan...(Aku kechik yang bagi) :-)Akhir sekali, aku perkenalkan diri aku, aku dilahirkan di kedah.. menetap di Sg. Buloh sebab nak jumpa dieorg ni semua.Huhu..Si Bib gelar aku lelaki kasanova, tapi aku pun tak tahu apa sebab dia panggil aku macam tu... Mengenangkan semua kawan masing-masing tekanan melimpah-limpah datang, kami terpaksa merancang sesuatu yang dapat membuang segala tekanan yang datang...maka lahirlah blog kami ni... Kopiolaici...........Perkataan yang ringkas, tapi bermakna buat group A.S.K.  Semoga korang semua yang lawat blog ni, dapat enjoy dengan kami...

Selamat Melayari kopiolaici,

Ameer

Comments

oney said…
assalamualaikum..

salam perkenalan
=)

keep on writing..

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....