RAHSIA PUNGGUNG



1) Punggung Tinggi

-Punggung tinggi keatas.Orang camni dikatakan mempunyai daya tarikan seks yang sangat tinggi. Sangat disukai ramai.Suka berseronok dan tidak pedulikan kata2 orang disekeliling.Orang camni juga suka mengikut dan bertindak mengikut kata hati dan perasaan tanpa menggunakan otak yang waras.Oleh sebab itu golongan punggung tinggi ni sukar mendapat status yang tinngi dalam masyarakat walaupon mereka mempunyai  punggung yang tinggi..

2) Punggung Seimbang

-Punggung dan pahanya seimbang.Tidak terlalu bulat,tidak terlalu tinggi,tidak terlalu rata dan tidak pula terlalu kecil..Pemilik punggung camni dikatakan seorang yang tenang dan pemurah.tapi bukannya murah bagi punggung k..Pemiliknya juga dikatakan bakal menjadi seorang ibu dan bapa yang baik juga penyayang.Perjalanan hidup yang teratur dan kurang menghadapi masalah.

3) Punggung Bulat

-Individu yang mempunyai punggung bulat adalah seorang yang berjiwa kental,periang,idealistik,pandai mengawal perbelanjaan dan juga sentiasa bersemangat tinggi.Individu yang punggung bulat ini juga suka bersosial dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja termasuklah orang utan dan juga lembu2 kat kandang pak cik tu..hehehe..Individu tesebut juga kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada buruk mahupun yang baik.

4) Punggung Rata

-Golongan yang mempunyai punggung yang rata atau hampir sama dengan badan dikatakan seorang yang lurus,bijak dan terlalu idealistik.Golongan ini juga tidak tahu mencari peuang berniaga sama ada direct selling ataupun MLM.Kalau untuk golongan perempuan yang punggung rata pula dikatakan kurang subur dan lazimnya mempunyai anak tidak lebih daripada satu.Golongan punggung rata ni juga tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas dan mereka sering berputus asa dan tiada inisiatif untuk maju lebih jauh.Ibarat "Sekadar cuku-cukup sahaja.."

5) Punggung Besar

-Empunya punggung besar adalah seorang yang romantik,sihat,subur dan penuh rasa cinta.Demi cita-cita empunya punggung besar sanggup berkorban apa sahaja..(macam pelik plak bunyinye..haha).

Mereka juga adalah seorang yang ceria,pemurah dan bijak dalam perbelanjaan.Dalam diri mereka tiada apa yang mustahil.Segalanya ditanggung beres..Jenis no problem..mereka juga sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah wang dan harta yang dikumpulkan..


Ha..sekarang pembaca blog pak cik dah tau mengenai "Rahsia Punggung" kan..So,anda empunya punggung nombor berapa???hahaha..yang pasti punggung pak cik tiada dalam senarai di atas sebab punggung pak cik berada kategori istimewa iaitu diberi nama "Punggung Mantap"...Jangan marah ye..Semoga terhibur dengan artikel pak cik kali ni..Sudi-sudi kan lah beri komen anda semua ye..:)

Copy by : Blog pakcik... Best!

Comments

Makiko Saba said…
Tak sangka ada analisis utk punggung juga ya!
pensil kayu said…
Saya dapat dari blog Pak Cik.. tak tahu dia dapat dari mana.. huhuu
Ery Farieha said…
wakakakaka
kelaka ..
sy xtau la punggung no bpe.
tp bkn sme pungguh boolat ke?ahahahaha
pensil kayu said…
Bulat memang le.. tapi pasti ada kelainan.. huhu

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)

Mamat bangla punya penangan.....