Kenangan bersama kawan rapatku

Malam-malam buta ni, tak ada sape kat umah, rasa sunyi plak.Dulu ada jugak mat, boleh jalan-jalan. Sekarang dia dah berumahtangga, tinggal la aku tak ada tangga-tangga ni. Mat lah kawan rapat aku dari dulu, banyak tolong aku, waktu aku dulu dalam ada masalah, dia sanggup tido kat koridor masjid dengan aku.Sekarang semua tu tinggal kenangan.Sebagai manusia, aku mesti berani menghadapi keadaan sebegitu.Pasti yang hidup akan mati, yang bujang insyaallah akan kawen, kalau tak kawen tu faham-faham jela.. Aku mesti berani menahan rasa sedih bila kehilangan kawan, tak ada lagi masa gelak bersama, macam aku dan Mat dulu... :
( Ketawa sama-sama )

( Control macho sama0sama. heheh..)


( Tengok bolasepak sama-sama)
Tapi  tue semua kenangan.Tak lama lagi, kawan-kawan aku yang ada sekarang ni pun, dieorang jugak akan tinggal aku, atau aku akan tinggalkan dieorang.Masing-masing ada komitmen masing-masing, so aku harap sangat, akan kekal sampai bila-bila perhubungan kita, walaupun andai aku tiada lagi kat muka bumi ni. Langit tak selalunya cerah, hujan tak semesti selalu hujan.,, yang pasti kita sama-sama akan menuju ke tempat yang sama...

                                                            ( Kawan - kawan sekarang)

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Mamat bangla punya penangan.....

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)