Budak Saudi di rogol dan di makan di Riyadh...Cabaran dunia sekarang

Tapi untOk yang lemah semangat tuh, tOksah ler tengOk okeyh. Aku sendiri tengOk pOwn rase x lalu makan! Nauzubillah. Memang kejam x tau nak describe macam mane. 





Nauzubillah... Mintak dijauhkan kejadian tak elOk seumpama ni dari diri anak-anak perempuan sekrang and keluarga kite. Kesian aku tengOk. Kenape ade manusia sanggup buat mende macam ni. Macam binatang, lenbih dari luar biasa...!!!!!!!!! Thanks kepada Gadis Terbilang bagi info ni....
-_-*!!!

Comments

aimaniman said…
astaqfirullahalazim.... nauzubillah... ishh kalu nak buat sesuatu tu pk gak kita mesti ada emak, ada adik ppn.. ada kakak.. so kalu orang buat g2 kat kita?????
fauzi said…
sememangnya dunia tidak pernah adil. Ya Allah, kau bakar lah mereka yang zalim ini hidup2.
amin

Popular posts from this blog

Pengalaman Malam Pertama

Berbisik pada langit

Hantu....!!!! Hantu !!! Hantu bogel...... (Perempuan)